Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii


Reklamovaný tovar zašlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete na uvedenom odkaze:

Formulár na výmenu tovaru v PDF  Nepojmenovaný 25   (môžete vyplniť aj v elektronickej podobe)

> Vyplňte prosím všetky kolónky.

> Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo napr. sady tovaru (tj. z niekoľkých kusov v balení), zašlite len poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.

> Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo jeho časť, vždy vhodne zabaľte. Náklady na odoslanie reklamácie k nám hradí zákazník.

> Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky prosím neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

Adresa pre zaslanie reklamácie:

BONY plus s.r.o.
Hviezdoslavova 48
010 01 Žilina

Kontakty:


reklamačné oddelenie: +421 948 25 51 02
e-mail: reklamacie@bonyplus.sk  

Vybavenie reklamácie


>  Reklamácie vybavujeme v čo najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.


>  V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zasielame na naše náklady.


Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom


>  Vždy je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. A vždy požadujte spísanie protokolu o poškodení balíku.

>  V prípade poškodenia tovaru dopravou bez evidentného znaku poškodenia balíka, tzv. skryté vady, je nutné oznámiť reklamáciu najneskôr do 1 pracovného dňa od dodania zásielky. Oneskorené reklamácie nemôžu byť uznané.


>  Reklamácie môžete uplatniť na tel. +421 948 25 51 02, nebo mailom reklamacie@bonyplus.sk


>  V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť.

Pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
DHL: oznámte mailom v ten deň Formulár reklamácie TU
Zásielkovna: na výdajnom mieste si môžete zásielku skontrolovať ihneď pri prevzatí, ak je poškodená, žiadajte spísanie protokolu o poškodení balíku.

>  V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 948 25 51 02.